Bakissöndag i vanlig ordning

Idag har det inte blivit mycket effektiv tid. Igår var det kära Annis födelsedag så vi festade till det riktigt ordentligt! Med "vi" så syftar jag på de grymmaste brudarna i världen; Annis, Martina, Johanna och jag. Stackarna Werre och Jessica skulle ha varit med men de gick och drog på sig diverse sjukdomar i tid till festen så de fick stanna hemma istället. Tråkigt men kanske välbehövligt! Vi andra började i alla fall med middag och drinkar hemma hos födelsedagsbarnet och avslutade med hela TVÅ krogrundor. Det är inte varje dag det händer! Vi börjar ju bli lite till åren. ;) Vi hade bestämt att vi skulle ge Håpe's en chans, så vi gick dit. TABBE! Dj:en var lika kass som alltid och av någon anledning hade jag svårt att slappna av och släppa loss. Nej, Håpe's är inget för mig och det verkade som att samtliga brudar höll med om att det var dåligt. Så vi drog vidare till Villa som trots 90-talskvällen levererade över förväntan. Allt som allt ändå en grymt kul kväll! Det blev rätt blött. Jag har ju en tendens att ta med mig för mycket spritsorter, bara för att ha fler valmöjligheter. BIG NO-NO! Det är alltid bäst att hålla sig till en och samma. Ändå så har jag inte känt av baksmällan idag, men jag har en karl som tycks ha fått sin beskärda del. Jag inledde dagen med att hämta bilen som jag parkerade hos Per's pappa igår. Därefter kurrade magen så det fick bli bakismat på Gyllene Måsen (McDonald's för vanliga dödliga). Efter detta så har vi inte gjort ett skvatt. Eller jo fan, nu ljuger jag ju er för bövelen rakt upp i trynet. Jag blev faktiskt rastlös där ett tag så jag tog tag i att rensa min garderob, lägga allt i ordning, sortera mina smycken och fixa och dona. Och jag höll nog på i åtminstonde 2 timmar, så en liten klapp på axeln ska jag nog allt ha! Nu är det åter igen sängläge för både mig och mannen. SÅ SKÖNT! Mer än så tänker jag faktiskt inte bjussa på idag. Jag ville mest visa att jag lever och att jag inte har gett upp hoppet om nystart ännu. Nåja, myyysdags!

Kommentarer
Postat av: Anna Halldin

Haha, "Gyllene Måsen"! Jag fattar. ; )

Svar: Fyndigt, ey? Låter lite tjusigare. :P
Alexandra Boijeving

2013-02-24 @ 23:37:28
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0