rubrik?

ojojoj, nu gäller det att passa sig så man inte glömmer bort att man har en blogg. sånt har ju hänt förr. 

har jobbat och tränat, har inte haft tid över helt enkelt. om jag ska försöka minnas vad jag har hittat på sen sist då. hmm. vet inte var jag ska börja riktigt.
i fredags var jag helt körd efter jobbet. köttade verkligen, det var maxat. t o m så min chef blev sur på mig för att jag jobbade "för snabbt" och hela tiden kom och bad om mer att göra. det är ju nåt nytt. haha! kom hem och typ dog på soffan. i lördags fick vi finbesök från Karlstad av Ida och bebis-Molly. hon har redan hunnit bli 6 månader, lilla pluttan. lördagkvällen spenderade jag med min bästa. det blev Avengers på bio. SÅ KUUUL! den kommer definitivt hamla i samlingen när den kommer ut. garvade sönder. söndagen var förvånadsvärt lång! jag hann med massor. var en sväng till f&f och lärde f hur man infogar bilder i mail. tog sin tid. fick kasta mig i bilen därifrån till min gymdate, körde ett riktigt tufft träningspass. efter det tog jag och min date oss ner till stan och klämde en nyttig lunch. när vi satt där så kände vi för att göra nåt, men kom inte på vad. efter mycket spånande så kom vi fram till bio, dock inte i Eskilstuna då dom bara visar en bråkdel av alla filmer här. så vi åkte hem, fräschade upp oss och drog till Sthlm. supermysigt! en heldag blev det. måndag och valborg, spenderades också med min bästa. ingen av oss var speciellt engagerade, hade precis lika gärna kunnat sitta hemma egentligen men tanken smärtade lite med tanken på att vädret var så awesome. mamma bjussade på mat, sen drog jag och bästa iväg till Mesta där lillebruschääns fotbollsklubb höll i firandet. en rätt mjäkig brasa men allt som allt bra stämning och maaassa folk. vi avslutade allt med en glass (i Annis fall) och en mjölk (i mitt fall) på Donken. gårdagen var ju katastrof. skäms verkligen över att kalla mig Eskilstuna-bo med tanke på gårdagen. hur fan beter sig folk? eller frågan är väl snarare; varför i helvete vet inte folk hur man beter sig? tänker inte ens gå in på detaljer. idag har jag jobbat som vanligt, följt av gym. dessvärre ensam idag men jävel vad mycket snygga saker det fanns där idag. mina ögon var inte uttråkade. se men inte röra, eller hur var det? 

det här inlägget motsvarar mig när jag är upprörd och pratar så snabbt att jag glömmer att andas. tangenterna går varma och jag har inget upplägg alls. orden kommer vartefter. orkar inte engagera mig, ikväll bloggar jag bara för att hålla bloggen vid liv.
toodles!

Kommentarer
Postat av: Michis

Var det inte se OCH röra...?

2012-05-03 @ 06:01:26
Postat av: Alex

Michis, I stand corrected. SJÄLVKLART menade jag ju det. du känner ju mig. ;)

2012-05-03 @ 19:40:23
URL: http://boijeving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0