WHAT a night!

and not in a good way... 

ingen sömn alls. har gått runt som en levande död hela dagen. mått som en påse skit, ungefär. har ändå lyckats få saker och ting gjort. gårdagens mördarpass på gymmet gör sig väl påminnt med en sju helsikes träningsvärk. och som jag alltid säger; värken är alltid värst dag 2, vilket är imorn, då nästa träningspass äger rum. hmm, kan bli intressant? meeen vill man vara fin så får man lida pin. vill gärna kunna gå på stranden i sommar utan att vilja skjuta mig själv. kan inte fatta att jag inte badade EN ENDA GÅNG förra sommaren! sommaren innan det så bodde jag ju fan i Borsökna. varje dag låg jag där och stekte. om inte på stranden så på min badmadrass, mitt ute på sjön. god damn vad jag saknar't. i sommar måste det fan bli ändring, och för att återkomma till ämnet så fordras det en jävla massa mer träningsvärk för att det ska gå. så därför tränar jag nu som jag gör. beach 2012, inte långt kvar!

kom precis fram till att jag inte har fått ur mig ett enda vettigt ord hittills. :\ kanske bara borde ge upp och kolla vidare på Simon och Tomas. ett ord: bögar. finns fan inget skönare. och då menar jag rent humormässigt, inget annat. och med det så ger jag upp.

men innan jag drar så ska ni få nåt att fundera på. om man tänker efter, hur fan uttrycker vi oss i Sverige egentligen? här kommer två meningar som jag tycker är allt annat än logiska.

"laga mat" - vadå laga? den är ju för fan inte trasig!? det var en snubbe som ringde in till jobbet och var pratsjuk som påpekade detta. han har en poäng.
"det är nog lika bra" - exempel: "borde vi ta med oss regnkläder?", "det är lika bra". vadå? lika bra som vad? detta var det min bästa Anna-Karin som uppmärksammade mig på.

tål att tänkas på, ey? 
toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0