nothing can bring me down today

det måste vara våren som är på G, kan inte komma på nån annan rimlig anledning till varför jag känner mig så glad hela tiden. hormoner? jag vettefan, är glad mest hela tiden. nästan så att man inte vågar säga det, för saker och ting har en tendens att vända illa kvickt såfort jag öppnar käften. inte nu! inte idag!

har jobbat idag också, såklart. kom dit och var, även idag, på bra humör. hade till skillnad från igår kommit ihåg att ta med mig frukost, fast det fick jag inte så mycket för eftersom jag glömde lunchen istället. xD så när lunchen kom så kastade jag mig i bilen och köttade genom Donken's drive. eftersom jag hade lite brådis på min å så korta lunch så skulle mina hotwings givetvis "dröja" så jag fick parkera i den där käcka lilla rutan och vänta. hann i alla fall dit och tillbaks på en kvart vilket är helt okej med tanke på dröjesmålet. sket i matsalen (ej bokstavligt talat) och satte mig på min kontorsplats och åt istället då jag var lite stressad. slängde i mig maten (denna gång bokstavligt talat) och när det var ca 5 minuter kvar på min lunch kommer chifen och frågar: "vill du gå hem?". hade bett om att få kompa om det var lugnt och jag är ju inte den som är den så jag åt upp det sista i lugn och ro och gick sen hem. klev dessutom ut på parkeringen till så FÖRBANNAT härligt väder så jag ville bara göra ett glädjeskutt, men nån måtta får det vara. väl hemma blev det räkafton och Puss In Boots. FYI - den var lika bra som jag hade föreställt mig! mycket mer än så har inte hänt idag, men jag är nöjd.




nu ska jag kolla på Kontoret.
toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0