take me down like I'm a domino

i mitt Porroskop (ja, ni läste rätt. ladda ner appen, den är kul!) idag står det såhär:
"Om du stannar extra länge vid brödavdelningen nästa gång du handlar så kanske du träffar honom där"

jag visste det! har alltid tyckt att dom hetaste människorna handlar bröd. damn, och jag som har försökt undvika kolhydrater! nåja, jag kan ju alltid stanna till och kika, behöver ju inte köpa bröd. ;) haha! nej, jag känner mig faktiskt rätt nöjd med situationen som den är just nu. singel betyder ju inte tråkig, finns massa kul man kan göra som singel. och jag har kul, det har jag verkligen! har så sköna människor runt omkring mig som jag är så tacksam för att dom finns.

sitter och fixar mitt Photoshop nu. kände att det har legat och samlat damm länge nog nu och jag är i desperat behov av ny bloggdesign så det blir till att pilla med det nu. ska bli intressant att se vad jag får för mig att hitta på. är rätt kass på sånt här och lär ju vara redigt ringrostig nu efter att inte ha hållt på med det på typ ett halvår. jag kommer nog bli arg och svära en hel del med mitt kassa tålamod, men det ska nog gå bra tillslut. tänk positivt! 

toodles!


Kommentarer
Postat av: Micke

Fan, jag glömde att jag måste gå och handla bröd!

2012-03-01 @ 17:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0