there's no one like you

mamma är äntligen hemma och jag är överlycklig! jag gjorde fint, städade hennes lägenhet och bäddade rent tills hon anlände. jag var och hämtade henne på avdelningen vid 13:30 igår, sen åkte vi och handlade maaassa gott att fylla kylen med. den var ganska tom eftersom hon inte har varit hemma på så länge. men nu är den full och vi ska ha en så jävla bra helg! jag ska visserligen jobba lördag-söndag så vi festade till det med en riktig brakmiddag igår kväll som jag själv ordnade. karrékotletter i gräddsås med lök, och så en grönsallad. så simpelt - så in i helvete gott var det!



idag har vi varit effektiva. tvättat 5 maskiner tvätt och varit nere på stan på diverse ärenden. nu har vi landat i soffan igen. mamma spelar Bejewled och jag multitaskar och kör CastleVille på datorn och Draw Something på iPaden. jajemen!
imorn är det som sagt jobb som gäller. blandade känslor där. ska bli skönt att komma tillbaka men samtidigt är det alltid nervöst när jag har varit borta länge eftersom det händer så jävla mycket på mitt jobb hela tiden. det är alltid nånting man har missat och jag kommer vara ringrostig som satan. nåja, går det skit så lär ni väl höra det här imorn. xD ikväll blir det lugna puckar, tror jag. haha! 

nej, nu blev jag uttråkad så jag drar.
toodles!


Kommentarer
Postat av: Michis

Hälsa mor din! :D

2012-03-09 @ 18:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0