MIA

ber om ursäkt, kinda been missing in action. sånt händer. 

i lördags var det fest. sinnes. blev rätt blött där, vilket även kändes dagen efter. Jessica, den bangarn, låg på soffan hela dagen efter och lät mig slita på gymmet ensam. mådde som en påse skit men jag tog mig igenom det i alla fall vilket jag är grymt stolt över. även igår bangade hon. hoppas du inte försöker skapa nåt mönster här, babe? ;) sånt tillåts inte. idag ska jag träffa två av mina bästa och ta en powerwalk med dom, kanske käka en bit mat efteråt. förena nytta med nöje så att säga!

känner att jag inte har så mycket mer att berätta idag så jag avrundar med en bild på det första vårtecknet som jag hittade ute i solen idag.



toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0