instagram-bomb

känns oerhört skönt att vara back in the game, I must say! var så nära att inte åka till jobbet imorse efter att ha sovit enbart två timmar, men såhär i efterhand så är jag glad att jag gjorde det. jag har så jävla sjuka drömmar nu för tiden! inte nödvändigtvis läskiga, bara jävligt konstiga och obehagliga. inatt var det verkligen obehagligt. vaknade och kunde inte somna om. var nära att börja grina, men jag tog mig samman. satt dock och kramade kudden ett bra tag innan jag somnade i överliggande grodställning. ja, alltså, jag satt skräddare och så liksom lutade jag mig över benen, och så somnade jag. inte dom bästa av drag, för jag hade redigt ont i rygg och nacke när jag vaknade och en aning stela ljumskar också.
väl på jobbet så kändes det bättre. var rätt skönt när man väl var där. var dock helt övertygad om att jag skulle få spendera hela dagen ensam men hela mitt skäpp fylldes med härliga b-rudar. det är sällan vi är flera som normalt sitter med varann som har helger som synkar, men denna helgen känns som en fullträff. inte nog med att sällskapet var på topp, det var lugnt som satan så slapp sitta på telefonen och fick istället sitta och lägga in autogiro hela dagen. skön dag! hoppas på en minst lika bra arbetsdag imorn. och nästa vecka är en riktig slappis: 12:00-18:15. score! det var min dag det. nu börjar Crocodile Dundee så jag och mamsen har laddat upp med ostkrokar och dipp så dags för mig att pysa. avslutar med en instagram-bomb.


somrig tjej.

båthamnsfika i somras. 10kg tyngre var man då.

världens coolaste farfar. <3

crazy lashes.

schteikarbruder.

wildchild.

sminkdamp.

good times!

uttråkad som få.

ännu mer uttråkad.

influensafrukost 2012; mild vaniljyoghurt med frusna bär.

mitt vardagsrum är underbart...när det är städat.

myshörnan. mysbelysning off.

where the magic happens. yeah, you heard me! ;D

min egna lilla lounge.

inspirationshörnan.

hallen. ja, ni fick visst en rundtur hemma hos mig nu.

och slutligen köket då. jajemen...

grym dansuppvisning där jag fick äran att sminka huvudrollerna i Grinchen.

the mayor.

Sam.

Cindy Lou Who.

Make Up Store's 15-års jubileum firades på Le Grand och mina b-rudar invigde med dans.

street-SM 2011. får fortfarande rysningar när jag tänker tillbaks!

fun @ work. today.

toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0