happy camper

nu har jag äntligen köpt mina löparskor. Ilovethem!Ilovethem!Ilovethem! så nu har jag allt för att träningen ska gå så smooth som möjligt. inte bara att det är roligare att träna när man känner sig snygg, det känns även bättre för kroppen. inget som skaver, kärvar eller glider in på oönskade ställen. allt sitter bra och där det ska! kvalitét is the shit. aa, det är fan dyrt med träningskläder men nog fan är det värt det för det går så mycket lättare att träna. FACT. det här är vad jag kör med på gymmet numera:

SOC W SWERVE TH S12
otroligt svala och sköna med en luftig känsla. hög midja som stöttar vilket jag gillar! tycker inte om låg midja på den här typen av plagg då dom har en tendens att åka ner och skära in när man löper/crosstrainar.

____________________________________________________________________________

CASALL W EXERCISE GLOVES
inte dom snyggaste direkt, men det var dom enda som fanns i size XS. ja, jag har extremt små och taniga händer och det är inte så jättesnyggt att ha förhårdnader i handflatorna pga att man lyft tyngder. detta är ett måste för mig! tycker dom är extremt fula men man får se det från den positiva sidan; dom matchar resten av min outfit med dom rosa detaljerna. :\

____________________________________________________________________________

NIKE AIR PEGASUS +28
helt ärligt, dessa skor är skapta av änglar. det är som att springa på fluffiga moln när man har dom på sig. blev blåst i butik tidigare där det sas att Adidas ska vara bättre när man har långsmala fötter. bullshieeet! dom var sköna första veckan, innan dom töjde sig och gav mig skoskav både här och där. dessa skor däremot är som en dröm! det ska bli intressant att se hur dom känns efter man sprungit in dom ordentligt. får väl återkomma med en recension på dom.

____________________________________________________________________________

jag tror inte det råder nån tvekan om vad jag ska göra imorn. nån som inte hänger med? jag ska kötta på gymmet! synd bara att min gym-buddy har dissat mig för att åka till Ullared. but no worries, jag har mina awesome shoes som håller mig sällskap. vad mer kan man begära?

nu ska jag luta mig tillbaks och njuta vidare av lördagen.
toodles!

Kommentarer
Postat av: Michis

Snygga skor!

2012-03-25 @ 10:47:37
Postat av: Alex

indeed, och sköna som satan! invigde dom idag. :)

2012-03-25 @ 15:45:49
URL: http://boijeving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0