do I dare say it?

av vädret att döma så verkar det ju onekligen som att våren är kommen. solen riktigt brände idag när jag var ute. men det är nästan så man inte vågar säga't för då brukar man oftast få det kastat i ansiktet i form av fallande snöflingor i april månad. så vill vi ju inte ha det, i alla fall inte jag. 



vaknade redan kl.8 imorse. det händer ytterst sällan. och med ytterst sällan menar jag aldrig. aldrig på helgen. enda gången jag går upp kl.8 är under pistolhot, ibland pga jobb. men jag har hunnit med mycket idag. jag har tvättat 3 maskiner, hälsat på farmor och farfar. passade på att köra bilen genom tvätten också, den var extra aggressiv idag så jag blev av med en vindrutetorkare. nåja, den tyckte väl att det var dags att införskaffa nya torkarblad så det blir till att göra det imorn. passade även på att dammsuga ur bilen invändigt. holy moly, that's a dirty car! inväntar ytterligare värme så jag kan göra i ordning den ordentligt. get a little wet...or soaking wet maybe. ;D en del av sommaren är att tvätta bilen själv, skvätta och svalka sig. lovely! kanske lite wet t-shirt-contest utan contest. haha! nej, nu får jag sluta. skrämmer iväg alla mina läsare. I'm sorry, please stay! 

nu har jag fluffat upp mig i soffan med kuddar och täcke och kollar på The Mask. Jim Carrey-humor när den är som bäst. xD okej, Ace Ventura är snäppet vassare men ikväll var det denna dom valde att visa på tv så man tar vad man får. Ace Ventura har jag dessutom på DVD. oh, wait! kom precis på att jag har The Mask också. how about that?! xD är det nån mer än jag som tycker att det blir så mycket mer speciellt när en film går på tv? då får man liksom längta efter den. bortsett från dom ca 20 reklamavbrotten så är det ju awesome! 

imorn blir det en efterlängtad lurre med the long lost Sara. lovely! 

nu får det vara nog för denna gång.
toodles!





Kommentarer
Postat av: Michis

Nej, en efterlängtad chai latte med sara...

2012-03-04 @ 09:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0