brutal honesty

för den skaran som kanske inte känner mig så väl och inte känner till min brutala öppenhet så vill jag varna känsliga läsare. är ni pryda, torra eller rentav dötrista så läs inte detta. 

ibland överträffar jag verkligen mig själv. det mesta jag säger är inte så imponerande, men ibland kommer det riktiga guldkorn ur min mun. som ikväll t ex, då jag och en god vän satt och diskuterade det här med "friends with benefits". folk säger att det inte funkar, att det alltid slutar med att nån av parterna får känslor för den andra. min respons på det är: fuck NO! om man bara kan separera sex från känslor så är det hur bra som helst. jag säger inte att det är för alla, men det är å andra sidan inte förhållanden heller. vissa är inte gjorda för att ha en partner. och likadant är det med sex, vissa kan säkert inte ha sex utan känslor. för väldigt många är det säkert så att sex är relaterat till känslor då dom bara har det med den personen dom är kära i. men varför måste man snöa in sig på det? är det fel att bara ha sex för att det är bland det bästa som finns? är man slampig om man har sex utan att vara kär? dom flesta jag känner tycker det är tabu, men då har å andra sidan dom flesta i min omgivning partner sen många år tillbaka. som jag sa tidigare ikväll: låt oss knulla utan att tänka! alla borde testa det nån gång. det är otroligt skönt att kunna göra nåt så befriande utan att behöva känna över huvud taget. visst känner man nåt, men inte är det kärlek! ;) människor är gjorda för att ha sex. det är ingen synd, det är en mänsklig rättighet att få ha det utan att bli dömd. och visst, man bör vara tydlig med var gränserna går, men vafan, huvudsaken är att man har kul!




bara nånting jag satt och funderade på ikväll.
toodles!



Kommentarer
Postat av: Annis

In it for the fun of it! ;-)

2012-03-16 @ 01:13:37
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0