you made me pissed, now I'm gonna piss on you!

nu tänker jag göra sådär som vissa gör på facebook och som jag normalt hatar att man gör. jag tänker skriva ett argt inlägg för att avreagera mig på en viss person som jag inte tänker nämna vid namn. som jag sa så hatar jag folk som gör detta då det i mina ögon är en uppmärksamhetsgrej mer än nåt annat. folk som skriver t ex "jag hatar dig" osv och som då uppmärksammas av dom i personens omgivning som svarar "men oj, vad har hänt?!" varpå personen svarar att dom inte vill prata om det. jag anser då att man lika gärna kan ge fan i att skriva om det för folk kommer garanterat att fråga om det, och om du då inte har för avsikt att berätta så finns det ingen mening. men nu ska jag göra precis det. skriva ett inlägg om hur arg och besviken jag är på en person som jag som sagt inte nämner vid namn men som jag bara måste få avreagera mig på. detta då personen i fråga helt enkelt inte går att resonera med och att försöka konfrontera denna vore fullkomligt lönlöst då det går in genom ena örat och ut genom andra. så, nu har jag klarlagt det.

jag förstår inte varför jag envisas med att vara så jävla dumsnäll. jag vill alltid för väl för mitt eget bästa. jag bjuder på saker, fastän jag egentligen inte har råd. jag skjutsar, fastän jag inte får betalt för bensin och är för snäll för att kräva det. jag städar, trots att det inte är min skit jag röjer upp. jag fjäskar, för att bli omtyckt men enbart får spydighet tillbaka. du äcklar mig just nu. sättet du behandlade mig på idag var bedrövligt. jag gör allt och får ingenting. det värsta av allt är att det egentligen är jag som borde vara otrevlig mot dig, men du är inte medveten om det. du får det att verka som att jag har gjort nåt fel, som att jag är i vägen och inte har rätt att finnas. men verkligheten är att det är du som tar dig friheter. det är du som snyltar, utnyttjar och är falsk. vidrigt är det. tror det räcker så för nu.

punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0