who run the world? girls!

jag har flippat. fattar inte vad det är med mig. mina träningsdagar är tisdag, onsdag, torsdag, söndag. håller jag det? fuck no. men det är inte till det sämre, att jag slarvar och tränar mindre. jag tränar mer! har tränat under påsken, helt underbart då det knappt fanns nåt folk på gymmet. och så igår också. men det är hela den här grejen med resultat. om du börjar se och känna att det du gör ger resultat så blir det så förbannat kul! så ja, jag skulle kunna bo på gymmet. funderar fan på att skaffa ett VIP-kort så jag kan åka dit vilken tid jag vill. fatta vad skönt att kunna träna vilken tid på dygnet man vill, inte behöva bry sig om öppettider. att stå inne på gymmet HELT ensam och bara köra! åh, det värsta jag vet är när det är så crowded att man måste köa till maskinerna. vill jag träna så vill jag göra det nununu.

imorn blir det lite mer girlpower, då ska det powerwalkas med Maria. sen blir det lite sola, och jag ska försöka att INTE träna. måste fan låta kroppen vila, jag är ingen atlet. men det stör mig som fan att jag inte får träningsvärk längre, måste verkligen öka vikterna nu. jaja, kanske tränar lite imorn i alla fall. lite. börjar jag ana ett beroende här? nejdå, med tanke på att jag har en del att bli av med så tror jag inte det är nån fara. så länge jag mår bra så tror jag inte det är skadligt. fan, kanske borde skaffa en träningsblogg istället? känns som att det är allt jag snackar om nu för tiden. men det är ju å andra sidan typ det enda jag gör så det är kanske inte så konstigt ändå.

nääh fan, nu ska jag sluta tjöta.
toodles!

Kommentarer
Postat av: Ida

Duktig du!

2012-04-10 @ 22:16:26
URL: http://idaham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0