skit, piss, eller vademecum?

vet inte om jag har världens oflyt eller om det faktiskt går bra. motgångarna och framgångarna går om varandra och jag vettefan vilket som har övertaget. det har hänt så mycket SKIT dom senaste veckorna så jag orkar inte ens gå in på det. men samtidigt är jag skitglad och har massor att se fram emot framöver. det är väldigt förvirrande, jag vet inte hur jag egentligen borde må. men jag antar att jag borde ta vara på mitt glada humör, man vet ju aldrig när det får för sig att vända.

det jag har att se fram emot den närmaste tiden är i alla fall en ny iPhone som förhoppningsvis kommer med posten i slutet på veckan, senast måndag nästa vecka. can't wait! jag och Annis (hon beställde en ny samtidigt) snackade om att vi skulle ta våra gamla telefoner och kasta dom i backen och stampa på dom. skulle kännas jävligt skönt, har så mycket lagrad ilska mot den här jävla toa-iPhonen så det är sjukt! anywho, nästa sak att se fram emot..and this is the BIG one: tatueringen! när lönen trillar in på kontot så blir det för mig att trilla in hos tatueraren och lämna min deposition och boka en tid för gaddning. ska bli så kul! helt sjukt att man kan se fram emot att göra sig själv illa. jag tror dock inte det kommer göra så värst ont, har ju gjort det en gång och det, helt ärligt, kändes knappt. vet dock inte om det beror på att jag var full men ändå. jag upplevde det som när en kroppsdel har domnat och börjar vakna igen, den där stickiga känslan. 

förkylningen håller i sig, och har nån udda halsont. det gör inte ont i halsmandlarna längre utan det gör ont i svaljet och längre bak i halsen så fort jag vaknar på morgonen. sen när jag går upp så försvinner det. fattar nada. ska ringa läkaren och se om jag kan få nån tid imorn så han kan kolla upp det. vill ställa mig på löpbandet nununu, men det blir till att vänta. 

nu måste jag få lite mat i magen. 
toodles!

Kommentarer
Postat av: Michis

Vad blir det för tatuering?? :)

2012-04-23 @ 19:09:01
Postat av: Alex

det blir en text på underarmen :)

2012-04-23 @ 23:00:58
URL: http://boijeving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0