look at her go!

ber om ursäkt på förhand för låten jag ska till att citera men jag måste:
"I'm feeling great
I'm feeling awesome 
And I can't wait
Gotta get movin'
Shake the stress away"

nästan så jag inte vågar säga det men jag mår fan grymt bra idag. har precis insett att min träning verkligen börjar ge resultat. sakta men säkert börjar det synas, och kännas. but of course, that's just today. dagarna har ju en tendens att fara upp och ner i mitt fall, men jag gläds åt det lilla, vilket i detta fall är en bra dag.
det faktum att det är påsk är dock inget som rör mig. eftersom jag varken äter godis eller dricker läsk så känns den här högtiden lite överflödig. jag är heller inte så mycket för varken påskbord eller julbord då det enligt mig är mat som man ändå äter till vardags. det finns väl egentligen inget på ett påskbord som man inte äter vilken dag som helst? ägg äter man ju till frukost varje dag. köttbullar, prinskorv och potatis? ja, största Svensson-maten som finns. på julbordet finns i alla fall julskinka. så för att göra en lång historia kort, jag skiter i påsken. bara ännu en ursäkt för att få äta och supa. supa kan jag mycket väl tänka mig dock. nån som är på?

nu blev jag bara lite, en aning, pyttedeprimerad då Big Bang Theory tog slut. nu måste jag vänta ända till måndag för att se det igen. om jag inte tankar eller streamar men det har inte samma charm. sen är jag lite ledsen att jag missar Maskinen på Lokomotivet ikväll då den jag hade tänkt gå med blev sjuk. men hälsan går före!

trots allt detta så väger ändå glädjen över. jag är gladgladglad. gymmade idag, alldeles ensam då min gymbuddy denna gång har fått för sig att dra till Alingsås. ja, det blir färre och färre dagar i veckan som man får sällskap numera, men jag får inte låta det stoppa mig nu när det går så bra. men det är lugnt, det är ingen ko på isen, jag klarar mig. det finns gott om ögongodis på Power Gym och så har jag fått sånt jävla flyt att jag VILL åka dit. jag blir rastlös om jag inte får åka dit. som det känns nu så skulle jag gärna vara där flera gånger per dag. jag har energi så det räcker och blir över. tränar ju tisdag, torsdag och söndag men nu över påsk så lär det nog bli mer. funderar på att träna både imorn och på lördag också. det är extra skönt nu vid påsk för det är inte så mycket folk där. alla är väl med sina familjer och äter mat och godis. men idag var det en riktig gobit där, så man kan ju alltid hoppas att det finns nåt att titta på resten av veckan också. :) men man får vara lite försiktig, inte titta för mycket, inte "ögonknulla" som vissa gör. har ju blivit uppraggad på gymmet en gång tidigare och det är inte nåt jag vill ska hända igen. är inte intresserad, vill bara ha nåt att kika på. är mer än nöjd med situationen som den ser ut nu - singel, med skoj vid sidan av. jag klagar icke! 

nu har jag babblat på om lite allt möjligt. allt och ingenting egentligen. men skönt var det att få ur sig lite. 
toodles!

Kommentarer
Postat av: Michis

I work out!.......I'm sexy and I know it!

2012-04-06 @ 08:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0