I've been a bad bad girl

tror ni jag kunde hålla mig borta från gymmet idag? nej. men jag har en ursäkt: det blev ingen powerwalk med Maria pga det pissiga vädret. istället blev det en Ceasar-sallad på Wayne's med henne och Sofie och bebisarna. kan inte fatta att jag säger det men lite utanför kände man sig allt utan bebis. Maria myste med en otröstlig Love och Sofie med lilla Mila. men Love charmade även mig och satt och flörtade. :) anywho, efter lunchdejten med dom så skulle jag till gymmet för att sola. det var nästan inte en kotte där, alla maskiner var lediga, så jag snörade på mig löparskorna och körde 1½ timma. skit samma. imorn är det torsdag och officiellt min träningsdag så då kan jag ju inte gärna låta bli. då bryter jag min och Jessicas överenskommelse. frågan är dock om den fortfarande gäller nu när hon har bangat 2 veckor i rad. don't stop me now! jag ba kör.

inget mer vettigt än så.
toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0