if you're gonna lie, at least do it convincingly

fan alltså, jag lägger oftast inte ner tid på att fundera över det här med lögner. det känns som att lögnare inte riktigt är värt att ödsla tid på. nåt som nästan är värre än fullfjädrade lögnare är dom som är dåliga på att ljuga, när det på ett eller annat sätt kommer ut att dom har ljugit. för när det kommer ut, då får man reda på det, och då gör det ont. om nån är bra på att ljuga så köper man det åtminstonde. det man inte vet, det lider man inte av. true story. nej, om nån ska ljuga för mig så uppskattar jag faktiskt om dom gör det övertygande, så jag tror på't. för jävlar vad besviken man blir när man kommer på det. ont gör det, som en jävla käftsmäll. speciellt ont när otippade personer ljuger. personer som utger sig för att vara ärliga och som man verkligen trodde man kunde lita på. själv är jag kass på att ljuga, för jag får så grymt dåligt samvete. bättre att vara ärlig, så slipper man må skit. dessutom riskerar du inte att få nån annan att må dåligt genom att dra en kass lögn som sedan kommer ut. that's a bitch! 

sluttjatat, vidare till nåt helt annat. idag har jag jobbat mitt första arbetspass på en månad. gick bättre än förväntat. vet inte riktigt än hur det känns, har inte vågat känna efter. jag ba kör, som alltid. efter jobbet for jag direkt ner till stan och mötte upp dom bästa tre. när Fantastiska Fyran äntligen var samlad blev det en bit mat på stan innan vi styrde skutan till min lägenhet och åt tårtan som blev över från kalaset i helgen. maaaassa skitsnack hann vi med vilket är ett måste för att vi ska fungera normalt. bara spy ur sig allt det där man inte kan spy ut på nån annan. killar, kärlek (för dom som har den), jobb, pengar, drömmar. känner mig alltid lika lättad efter jag träffat tjejerna. jag kan fortfarande inte riktigt fatta att vi fortfarande håller ihop efter alla dessa år! 

nu har jag dödsångest över att inte ha varit på gymmet på två dagar! igår förbrände jag nog dock mer än på en veckas gympass sammansatt. sprang som ett skållat troll, inte en lugn stund. om inte med en kaffetermos så med en 6 månaders bebis på armen. känns i musklerna idag kan jag meddela. imorn blir det nog gym efter jobbet. tisdag - ja, då blir det gym för det är min tränardag. jag är dessutom ledig då, och på onsdag, så på onsdag blir det också gym. måste fan kötta för veckan därefter jobbar jag kväll och då hinner man inte med nåt gym. man får tänka smart dom gånger det går. :P

jävlar vad trött jag blev plötsligt! kan inte fortsätta, orkar bara inte.
toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0