I need to do something to pull me out of my Mexicoma

eller i mitt fall - matkoma. men att citera SATC fungerar i alla lägen. 

söndag. once again rejected by my gymbud. men som alltid så tar jag mig igenom det själv. jag måste, för som jag sagt tidigare så har jag en sandstrand som väntar på mig om några månader, och jag tänker inte missa den dejten! så har slagit ihjäl några timmar på gymmet nu. det bästa med söndagar är att det är folktomt på gymmet. dom flesta ligger väl hemma och är bakis. men inte jag, i alla fall inte denna helgen. fast när jag vaknade imorse så kändes det som att jag var bakfull. antar att det var resultatet av gårdagen. att stå inne på en arena från 08:00 till 22:30 med musik hög nog att väcka döda sätter sina spår antar jag. det ringde i öronen och huvudvärken var inte nådig, men det var bara att poppa en ippe så gick det över. när jag kom hem från gymmet slängde jag i mig lite protein, därav min matkoma. 

för er som inte visste det så var det danstävling i Västerås igår i Bombardier arena, regionstävling med extraklass star, superstar och champion. jag älskar't! du kan ta flickan ur dansen men du kan inte ta dansen ur flickan. stämningen var samma som alltid - på topp. det gick väldigt bra för Let's Move vilket alltid är lika kul! nästa tävling är redan den 14:e april men då är det i Sporthallen i Eskilstuna och det är rikstävling i hiphop. det blir till att hjälpa till då också, vilket bara är kul. :) 

nu ska jag nog slänga upp benen i soffan och kolla på Iceage 3.
toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0