go little bad girl

bra dag, ey? jag är trasig.

gårdagen however var obeskrivlig. we crossed the line of total awesomeness. vi började med att föra hemma hos mig. sprit, skitsnack och hög musik - underbart. knallade några meter bort till lokalen där festen var. hade hoppats på att få hänga lite med Orre när jag kom dit men han var hängig, så det blev inget hänga. jag satt och klappade på honom en stund, stackarn, innan han blev hemskickad i en taxi. ett bra exempel på hur det går om man går in för hårt inför en fest. han taggade nog liiite för hårt. meeeen vi körde på ändå. ett antal andra kända ansikten fanns på plats. mesta delen av tiden gick åt till att leta efter Rebecca eller Annis som hade en tendens att försvinna in i dimman, bokstavligt talat. det snålades inte med rökmaskinen om man säger så. hela kvällen var som ett långt parti blindbock. kul visserligen, men aa, ni fattar. en kär återförening med Johäni också. DAMN, vad jag har saknat dig manneeeen!
bortsett från en massa blod och tre spyor i trapphuset (inget av det från nån av oss) så var det en förbannat grym kväll. och det som konstaterades under denna kväll var: att det är helt okej som tjejkompis till en annan tjej att helt oprovocerat ta den andra på sina privata delar. vilket både jag, Annis och Johanna bevisade. Annis den goingen var t o m så generös att när hon råkade spilla ner mig med dricka så stoppade hon ner hela handen i bh:n och torkade torrt. haha! härliga bästa. <3 en av killarna på festen tyckte det var så fascinerande att han försökte övertyga oss om att han hade fitta bara för att få ta på nån av oss. den gubben gick dock inte hem. all and all en jävla bra krökarkväll! natten/morgonen avrundades med ett mycket trevligt telefonsamtal från en enormt sexig herre. ;) spanx!



idag har jag verkligen inte gjort ett jota. nada! gått på toa nån enstaka gång, annars inte lyft arslet från soffan. jo, just det. en sak har jag lyckats åstadkomma: när jag vid ett av tillfällena skulle gå på toa så öppnade jag dörren och var lite för ivrig med att gå in. tog ett kliv innan dörren var helt öppen så jag rammade lilltån rakt in i dörren och sabbade hela nageln. började blöda som fan och jävlar i havet vad ont jag har! ska bli intressant att se hur det går att ha skor sen. mycket mer än så har jag inte att berätta just nu. imorn börjar en ny vecka. massa träning står på schemat och så har jag ett antal trevliga möten inbokade med efterlängtade personer man inte har träffat på länge. två av dessa är Elin och Fia, resten kommer jag så klart inte ihåg namnet på. muahaha!

toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0