FML

det var inte länge sen jag hade influensa. i slutet av februari till mitten på mars var jag sjukskriven i 3 veckor. kom tillbaks från det, hann jobba en vecka exakt innan jag blev sjukskriven igen, denna gången en hel månad. nu har jag hunnit jobba TVÅ ynka dagar, söndag-måndag. nu är jag ledig tisdag-onsdag och vad vaknar jag med första dagen på ledigheten? halsmandlar stora som pingisbollar och en näsa som rinner som en kran. FML! orkar verkligen inte. jag ska fan repa mig från det här, jag SKA jobba torsdag-fredag. två jävla dagar ska man väl fan klara. sen har jag långhelg, ledig lördag-måndag följt av kvällspass resten av veckan. det här känns fan löjligt! det värsta av allt är att jag inte får träna. jag blir sepe på det. trodde aldrig jag skulle bli så besatt! börjar nästan tro att det är påväg att utvecklas till ett missbruk. träningsnarkoman typ. men om det var riktigt illa så skulle jag inte lyssna till min kropp utan dra till gymmet trots svullna körtlar. än så länge har det inte gått så långt, jag får se till att vara uppmärksam.
förra veckan tränade jag VARJE vardag. lördagen var jag ju Sporthallen hela dagen och arbetade, och jag tror faktiskt att jag förbrände mer på lördagen än alla dom fem tidigare dagarna sammansatta. det var verkligen inte en lugn stund. tre våningar, upp och ner, upp och ner, som ett skållat troll. minns inte ens hur jag hade tid att andas. om jag inte bar på flera liter kaffe så var det en 6 månaders bebis på armen. 

nu blev det som alltid när jag bloggar. tar ett uppehåll i skrivandet och när jag kommer tillbaka är jag inte sugen längre. nu ska jag snyta mig och sen ska jag utnyttja mammas födelsedagspresent. 

congratz mother dearest! 

toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0