FML pt. 2

idag vaknade jag med värsta toppenhumöret. drog iväg med Annis för att leta tatuerare. det slutade med att vi beslutade oss för House of Pain, verkade riktigt duktiga och dessutom har jag 15% rabatt där eftersom jag har kort på PowerGym. det lönar sig att vara träningsnarkoman ibland! efter det tog vi en lurre på vårat favoritställe, Roma. det var jättelänge sen. vi har antagligen inte käkat där sen jag bodde på S:t Johannesgatan, det är över ett halvår sen jag flyttade därifrån. det blev en efterlängtad kebabpizza för Annis och en kebabtallrik för mig. deras vitsås is to die for! nästan enbart därför man käkar där. ungefär som för dippen på Corner inne i stan. YUM! anywho, efter lunchen skulle vi ta en tripp till T-hälla för att hälsa på F&F och låna deras dator och skrivare och försöka hitta ett snyggt typsnitt till tatueringen vi ska fästa på kroppen. so far, so good. vi kom ungefär till Kloster kyrka, där sket det sig. PANG! krockade med en bil. 4000:- i självrisk, hela kofångaren och motorhuven måste bytas. känns jävligt värt att betala 4000:- i självrisk ändå för själva reparationen skulle kosta mellan 8 och 10 lax. mmm, precis vad jag behöver? NEJ! antar att det är i såna här lägen man ska vara tacksam för att man lever, eller? skrattretande.

det var allt jag hade att dela med mig av i "Fuck my life part 2". nu ska jag dränka mina sorger i Big Bang Theory!

toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0