puppylove

ikväll kommer Jennifer, Marie och Mille till mig! :) det blir grillat, negerbollar (som jag stått och rullat hela morgonen) och Disney-filmer. "rararabomdeee! rararabomdeeeee!" den känner ni väl igen? ;) awesome. 

var ute i Holmsjön hos kussefinerna och hämtade Martin igår kväll, och vad blir man mött av? en 12-veckors hundvalp! jag smälte. dom jävlarna har gått och köpt en liten Algot för 3 dagar sen. huuuuur mysig som helst! jag är inte alls avundsjuk, nejnej. 

nåja, jag får i alla fall gosa med världens mysigaste Mille ikväll. här har vi honom. :)

dags att dra vidare!
tja'rå. ♥

Kommentarer
Postat av: jJennifer

du får lägga ut de nya bilderna sen :D hihi! tack för igår. :D

2011-06-07 @ 11:06:00
URL: http://blondinmani.devote.se
Postat av: elin

nemän gud vilk sööt liten vovve :D:D

2011-06-07 @ 15:48:20
Postat av: Annis

Visa bild på plutt-Algot också!

Mille är jättefin!

2011-06-08 @ 17:22:13
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0