shop 'til you drop

igår och idag har varit shoppingdagar för min del. fråga mig inte varför, det ba blidde så. som det ska vara med shopping - spontant. 

igår köpte jag några toppar. har dock inte haft ork att fotodokumentera dessa så dom skiter vi i. idag fick det bli smycken och hårgrejer, här kommer några av smyckena. :)
den här ringen var både cool och skitsnygg så det var ingen tvekan om att den skulle ner i min shoppingpåse!
69:- från JC


denna valde Martin ut, inte helt fel! 
99:- från Gina Tricot 


dessa djuriska fjädrar var ju ett måste då jag har fått pippi på zebra-mönstrat. 
99:- från Gina Tricot 


dessa bollar var bara fina, så dom ville jag ha. 
49:- från Gina Tricot 


ett annat djuriskt smycke, fast denna gång en ring. märks det att jag har en grej för stora ringar? ;) 
29,50:- från Lindex 

jag tänkte inte bli så långrandig i det här inlägget så jag rundar av med en bild på mig. ha't gött! 


tja'rå!

Kommentarer
Postat av: Annis

Fina grejer till en fin tjej!

2011-07-01 @ 18:50:07
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 20:44:14
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Alexandra

jag har valt att blogga här av den enkla anledningen att det är en bra och lätt sida att förstå. man kan enkelt ändra design och så tycker jag att blogg.se är en kort och bra adress.

2011-07-13 @ 20:07:13
URL: http://boijeving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0