this is how we do it

den här helgen har spenderats mestadels på dansstudion då det har varit kick-off. nu i veckan är det kursstart och med en liten tjuvstart på det hela så är nu alla dansare fit for fight. jag kommer att dansa 9 kurser vilket innebär att jag kommer dansa alla dagar i veckan utom lördagar. det känns skitkul och jag hoppas att den känslan håller i sig för det är en hel del pengar jag investerar i detta. men jag ska ligga i hårt för att komma tillbaks till där jag en gång varit dansmässigt, så som jag var precis innan jag tog mitt fullkomligt idiotiska uppehåll. när jag var som bäst. det kommer bli hård träning. blod, svett och tårar för att säga det minsta. meeen, jag klarar't. 

jag har trots kick-off:en och gårdagens disco-kväll hunnit med att gymma, och det är inte illa. sen har jag, tro't eller ej, en ömmande träningsvärk i armarna efter att ha gått och burit runt på världens sötaste 8-månaders bebis. hon är dock liten för sin ålder. sen är hon så gosig och så underbar så det är mödan värt! jag är seriöst bekymrad över hur det ska gå när jag själv ska få barn för jag har då aldrig sett nåt sötare än Freja. alla kattungar och hundvalpar i världen kan inte slå hennes sockersöta utseende och charm. jag är rädd att jag ska tycka mitt eget barn är fult i jämförelse. åååh, gose! ♥ 

här kommer en liten sammanfattning av helgen i bilder. :)









hej hopp, dags för mig att dra!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Kämpa på! Så länge det finns glädje i det du gör kommer det att vara värt allt i "blod, svett och tårar"-väg.

Puss!

2011-01-25 @ 20:07:55
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0