there's nowhere else to go, I hope that you'll stay the night

trevligt med helg, tycker ni inte? :D

den här dagen har varit den längsta jävla dagen i mitt liv! dom där 9,25h på jobbet kändes som en jävla evighet då det har varit kö sen klockan nio imorse. när jag loggade ut vid sex, då det normalt brukar vara hur lugnt som helst, så var det fortfarande kö. och Emelie, den tokfan, erbjöd sig att jobba övertid till 20:15! jag säger då det... skönt är det i vilket fall att det är helg och jäääääävlar vad jag ska njuta av varje minut. det kommer bli en bra helg känner jag!

ikväll har jag bara tagit det jävligt lugnt. (observera att "jävla/jävlar/jävligt är 'word of the day' idag") jag tror inte jag har uppskattat en helg så mycket någonsin som jag gör idag. den här veckan har bara varit ett stort blä. det har känts tungt, och det finns det en orsak till det också. jag behöver inte gå in på detaljer men jag kan säga så mycket som att jag har förlorat en av dom bästa arbetskamraterna jag någonsin har haft. det är inte detsamma utan Jessica, det visar sig tydligt direkt jag sätter mig ner och loggar in. det är tomt och jag saknar henne. tur är det i alla fall att jag har några till som förgyller dom långa och tunga arbetsdagarna. 

imorn ska jag hårdträna, och när det är avklarat så blir det en visit till farmor och farfar. 

och på söndag, då ni! då ska jag ha myskväll med ett gäng härliga dansare från Let's Move. vi ska laga tacos, mysa och ha det riktigt bra tillsammans. jag längtar! <3

jag avrundar det här inlägget med en bild på en random sminkning jag gjort. jag tror det är från nyår. på tal om smink så ska jag inviga min UD<3NYC-kollektion imorn. wiiieee!
nu ska jag nörda vidare på CityVille. 
tja'rå!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Åh, vad fin du är raring! :-)

2011-01-15 @ 18:01:04
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: Alex

tack baby! :) <3

2011-01-16 @ 01:35:10
URL: http://boijeving.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 20:56:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0