I've been a bad bad girl

smisk på mig för att jag inte har bloggat. men ni vet hur det är, jul & nyår och allt det där, vem fan har tid? 

jag har tränat typ varje dag den här veckan. är grymt stolt. she's getting her groove back, oh yes. idag var Elin med mig, suuupertrevligt att ha sällskap! vi drog en spontanis och körde myskväll med tacos och Big Bang Theory. kan inte bli mycket bättre om du frågar mig. eftersom hennes päron bor ute i St. Sundby så tog vi även det storslagna beslutet att hon ska slagga här inatt eftersom hon ska med mig och träna imorn också. så jävla kul är det inte att åka lantbuss. been there, done that. vi är övertrötta och skrattar åt vad som helst, typ korvsnuttar och sånt. 

vad har hänt sen sist då? summering (för att göra livet lite mindre jobbigt):
nyår. maxat. fylla. dans. träning. värk. träningsvärk. livsfara. livsviktigt. tonårsfasoner. musik. kärlek.  

typ så. den där vännen som jag trodde var just det; en vän, visade sig vara nåt helt annat. nåt som jag inte kan sätta fingret på. kan man inte ta kritik så ska man heller inte be om den. och att inte kunna respektera andras åsikter och förstå att det finns flera synvinklar på saker och ting, not so good either. det gör det svårt för mig att vara en bra vän, sorry. men som jag alltid sagt: vänskap går från två håll. det är ge och ta som gäller. vill du bara ta så tänker jag sluta ge, så enkelt är det. jag tänker inte vara nån periodskompis längre. fuck that. 

nu ska jag joina Elin i soffan igen. Snuten i Hollywood 3 har jag hört.
tja'rå!

Kommentarer
Postat av: Annis

Spanks on you! ;-)

2011-01-09 @ 13:21:01
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0