firstclass weekend

hejhej, här ligger vi efter ser jag. 

nåja, jag har i alla fall haft en toppenhelg so far. igår kväll var det lyxig tjejkväll med Annis, Majjan, Martina och Werre. det blev tjejiga drinkar och diverse annan alkohol, och så tacos såklart! en riktig höjdarkväll. ♥


idag har jag och Annis, som har slaggat hos mig, varit på Tuna Park och kikat/fyndat på slutrean. Annis gjorde största fyndet, nämligen 3 toppar för 150:- på BikBok. jag hittade en själv också, men det är en hemlis. så schhh! ;) efter att vi hade tittat på det vi ville så åkte vi hem och lagade en god och nyttig lunch, nämligen kycklingsallad med feta. det blev supergott! 
nu sitter vi och slappar i soffan och kollar på Crocodile Dundee. kul film! imorn får vi se vad vi hittar på för rackartyg. sammanfattningsvis så har det varit en mycket bra helg. jag har saknat att umgås med min bästa Anna-Karin! jag hoppas vi kommer kunna ses snart igen, annars blir jag helt enkelt tvungen att flytta till Sthlm. punkt slut. varför inte, egentligen? jag tror jag skulle smälta in och bli en bra 08:a. jag tycker Sthlm är mysigt. som sagt, vi får väl se hur framtiden ser ut för min del.

tja'rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0