dance - 'cause it's the only thing we know

jag hade en jättetrevlig och framför allt mysig kväll igår. tacos, gamla dans-dvd:er, spökhistorier, massa skratt och allt detta med dom bästa av människor. ett helt underbart gäng dansare. ♥ det kommer garanterat upprepas! 

idag har jag varit sängliggandes. eller aa, egentligen soffliggandes om det ska vara korrekt. hoppas på en bättre dag imorn. jag blir väldigt arg när jag känner att mina halsmandlar är svullna och att en stickande känsla börjar uppstå i halsen. nästa veckan startar dansterminen och jag vill verkligen inte vara sjuk då! jag kan inte minnas ett enda tillfälle sen 2004 när dansskolan öppnade då jag inte har varit sjuk vid kursstarten. det är helt sjukt! har det inte varit förkylningen från helvetet så har det varit antibiotikakurer eller koma. väntar på att denna hemska rutin ska brytas. nåja, jag tar min kopp te och hoppas på att det vänder. 

nu ligger jag och kikar på "Rum för en stjärna" med Simon och Thomas. jag älskar dom där två! dom är så gay, fab och glam. och framför allt roliga! jag var riktigt arg tidigare ikväll då det som vanligt bara visas fatcamp eller matlagning på alla kanaler. när det ÄNTLIGEN var över, ja, vad bjuds det på då? handbolls-VM. behöver jag säga mer? man undrar ju vad det är för stolpskott som väljer programmen. det som gör mig mest förbannad är att dom envisas med att ockupera ordinarie programtid med sport. vafan har dom då sportkanalerna till?! dom visar ju inte direkt Big Bang Theory på sportkanalen så varför ska dom visa den där jävla sporten på dom vanliga kanalerna? nej, fy fan... 

nu ska jag kika vidare.
tja'rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0