well, slap my ass and call me Suzie

herreguuud vad denna helg har gått snabbt! D:

jag har hört att tiden går fort när man har roligt. och den här helgen har ju varit bättre än bäst så kanske beror det på det. tummen upp för den här helgen! 

♥ Annis har varit hemma från Sthlm 
♥ Disney-mys med Martin och Marcus
♥ tjejkväll med BK och flädersorbet 

idag har jag dock haft söndagsångest för första gången på väldigt, väldigt länge. sedan Annis satte sig i bilen och åkte hem så har det känts tomt, ensamt och supertråkigt, så jag satte mig och gjorde det här:


imorn är jag ledig och ska uträtta lite ärenden på stan innan jag ska fika med Sara(!). det var typ ett halvår sen vi sågs senast. det kommer garanterat uppskattas! på tisdag åker jag och mamma till sjukhuset och håller tummarna för att det går undan. sen jobbar jag 11:30-20:15 resten av veckan. till helgen ska jag träffa Elin som är hemma och hälsar på under lovet. vi ska fika och gymma. jätteskoj! 

det är så synd att det bara är helg en gång i veckan. jag skulle gärna ha det lite oftare. men å andra sidan så uppskattar man det mer när det händer mer sällan. jag längtar efter att kunna säga som Annika; "well, slap my ass and call me Suzie, IT'S FRIDAY!"

dags att knalla vidare. 
tja'rå!

Kommentarer
Postat av: Annis

Åh, vad tufft du gjort med nagellacket! :-D

Tack för allt i helgen. Den var verkligen toppen!

2011-03-02 @ 19:29:24
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0