keep your body pumpin'

HELG! och en efterlängtad sådan. att jobba 9:00-18:15 är den absolut värsta tiden man kan tänka sig, den sabbar hela dagen. man hinner inte göra nåt innan och orkar knappast göra något efter heller. jag har dock varit överambitiös och tränat trots dessa timmar. snacka om att man sover gott på nätterna, och att det är plågsamt att gå upp på morgonen. 9,25h som aldrig tycks ta slut! när man sen har ett stillasittande och monotont jobb så känns dom timmarna snarare som dagar. jag var sååå lycklig när jag fick åka hem från jobbet igår! tack och lov att denna vecka är över. nu laddar jag inför en ny, men bara två arbetsdagar. :)

måndag » powerwalka, jobba 13:45-20:15.
tisdag » powerwalka, jobba 13:45-20:15.
onsdag » ledig. skjutsa mamma till Uppsala.
torsdag » ledig. powerwalka, gymma, vänta på samtal från mamma.
fredag » ledig. powerwalka, hälsa på mamma(?).
lördag » powerwalka, hälsa på mamma(?).
söndag » powerwalka, hälsa på mamma(?).

man ser ju tydligt vad mitt fokus ligger på just nu. behöver inte fördjupa mig i det, låt oss bara säga att jag har nått min gräns till vad som verkligen inte är okej i mina ögon.
 
såhär långt har jag kommit på min checklista för dagen:
tagit lååång sovmorgon
ätit lyxfrulle med mamma
handlat
ätit nyttig lunch/middag med mamma
powerwalkat
filmkväll med Marcus & Rikard

resten får jag kryssa för senare. nu drar jag!
tschüß! (speciellt tillägnat Annis) ;)


Kommentarer
Postat av: Annis

Sötaste! ^^

Tschüß till sig också!

2011-04-25 @ 21:13:26
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0