I'm beautiful in my way, 'cause god makes no mistakes

I'm on the right track baby, I was born this way. 

tjaa, om man ändå kunde leva efter den låten. är man någonsin nöjd med det man har eller är det av människans natur att bara vilja ha sånt vi inte kan få? nu säger inte jag att det jag vill ha inte kan nås, det kan det mycket väl, men det finns så mycket annat. är man smal vill man vara kurvig, har man rakt hår vill man ha lockigt. allt är relativt och det mesta går att ordna. vissa får det serverat, andra får slita för det dom vill ha. alla har vi olika förutsättningar för att lyckas. vi borde försöka att inte haka upp oss på småsaker. men jag vet, det är lättare sagt än gjort. 

idag har jag varit duktig igen. jag har beställt tårta till imorn för då fyller världens bästa mamma år! ♥ säg grattis. jag har även varit och handlat medlen till en aningen hälsosammare livsstil. insåg imorse att min kyl består till stor del av skit. inte bokstavligt talat då men ni fattar. så lite gott och nyttigt blev det!

så från och med imorn så blir det a-fil med skivad banan och kanel till frukost. jag har nämligen hört att kanel ökar förbränningen och dessutom bidrar det till välmåendet. sen är det ju rätt gott också. :)
såhär ska blåbär se ut! 
hittade dessa fina vårfärger så nu välkomnar jag våren med mina fina naglar. ^^

nu ska jag duscha.
tja'rå!

Kommentarer
Postat av: Annis

Wuuuh, vilka härliga grejer! :-) Du är så duktig!



Hälsa grattis till mamma Lili!



Svar: Jo, det är sant! :-O Jag kan knappt fatta det!

2011-04-12 @ 20:40:32
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0