yesbox

fan, vad kass jag är på att blogga just nu. :\ och kan inte riktigt komma på nån orsak till varför heller.

idag på förmiddagen var jag en sväng på stan med mor för att köpa present till kusin Ellinor. hon fyllde 10 år i tordags, för övrigt samma dag som min älskade morfar gick bort. han somnade in vid lunch, så nu är hans kämpande över. han är saknad och det känns väldigt tungt just nu. finns inte så mycket mer att säga om det.

för att återgå till dagen så har jag nu kommit hem från födelsedagskalaset. det var lugnt, inte mycket folk. bara dom närmaste, det kändes skönt. och för en gångs skull så var det inte jag som körde dit och hem, för min lilla sepesöta kusin Martin tog nämligen körkort igår! :D så nu är det han och jag som plöjer upp gatorna om nätterna. ;) nu sitter jag och väntar på gratängen som står i ugnen. riktig lördagsmiddag blir det: fransk potatisgratäng och entrecôte. mmmyum! nu är det Ace Ventura på tv, så ska nog fokusera på det ett tag.

btw, fick veta i fredags att internet-utbildningen INTE blir av nästa vecka. vi kommer då att sitta på telefonerna på egen hand för första gången. YIKES! jag kommer dööö. alla kommer vara helt förstörda på måndag, för ingen kommer ha kunnat slappnat av i helgen pga det. menmen, what to do?

nuuuuu ska jag dra. tja!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag beklagar din morfars bortgång. Jag tänker på er. Kram.

2010-09-28 @ 23:43:28
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0