söndagsångest?

nej, inte idag. jag har haft en grymt kul helg! tvådagars - SÅ värt det. 



en ny vecka väntar. min korvstoppning fortsätter. jag hoppas verkligen att det känns bättre den här veckan som kommer och att en del saker kommer att klarna upp. alla i gruppen känner sig stressade och förvirrade just nu och med all rätt efter det dom tvingar på oss. det är inte att leka med. men jag tänker inte ge upp, jag tänker klara mig igenom detta så jag kan skratta åt det sen. 

nu plingar mat-klockan vilket innebär att min fläskpannkaka är färdig. det blir en väldigt smarrig matlåda imorn. :) och på tal om imorn så blir min äldsta lillebror tonåring då. herregud vad tiden går fort! jag ska kirra present och åka dit och käka någon dag, vet dock inte vilken det blir än. sen börjar även dansen på allvar också. jag kommer dansa måndag, onsdag, fredag och har tänkt gymma tisdag, söndag vilket innebär att jag kommer ha fredagar och lördagar fria. det är ju trots allt då saker och ting händer. det ska bli skönt att komma igång och i form igen. kan knappt bärga mig tills kilona börjar trilla av mig! har redan lättat ett kilo, men det vet jag har med jobb-stressen att göra. men det är i alla fall ett kilo mindre, så en bra början tycker jag allt att det är. och med tanke på att jag ska dansa både medel och avancerad disco nu så lär det nog inte bli så svårt att tappa några kilo till. sen är det streetjazz på schemat också, svinkul! :D 

nej, nu känner jag hur min mage skriker efter fläskpannkaka så jag ska ta och äta. sen återstår bara en dusch och sen bums i säng! 

signar ut. 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0