ojojoj!

ojojoj, vad jag är sjuk! och ojojoj, vad jag måste åka till jobbet! klarade slutprovet igår med 90% rätt. känns hur skönt som helst. mindre kul är det att veta att man idag kommer sitta i driften och ta emot samtal. vad fan ska jag säga? "hej! var snäll mot mig, jag är nybörjare.". tror inte kunderna köper det. det återstår att se om min TL ens låter mig ta samtal idag med tanke på att jag är sjuk och har lyckats tappa rösten någonstans. vet inte var jag tappade den, men jag kan tänka mig att det kanske kan bli lite svårt att kommunicera med kunder utan den. rösten är ju trots allt vårat verktyg. nåja, nu är det dags för mig att röra mig mot bilen. på återséende!

signar ut.
xoxo, Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0