jag blir aldrig samma från och med du

I'm in love! so true. 

trodde aldrig jag skulle säga det, men jag har åter hittat kärleken i min laptop. igår kväll var jag hos kusse och han hjälpte mig att formatera om datorn. jag sprudlar av lycka när jag märker hur smidigt allt går nu. den är inte längre slö och allt funkar toppen! snabb som en vässla är den, min lilla notebook. :) Windows 7 är skiten! fattar inte riktigt hur dom tänkte med Windows Vista. snacka bigtime failure.
anywho, idag har jag ägnat tid åt att installera allt på nytt. Google Chrome, iTunes, etc. det går riktigt bra, det svåra är att komma ihåg vad jag hade innan som jag kommer behöva nu också. men det blir att prioritera, kan inte ladda ner allt skit jag ser som tidigare för då vet vi hur det slutar.
måste säga (nörd som jag är) att det bästa med W7 är att man får Mahjong Titans! vet inte om det är bra eller dåligt egentligen eftersom jag har en tendens att bli besatt, men det återstår att se om jag kan hantera det eller om nån kommer behöva ta till drastiska åtgärder för att hämma mitt beroende. 

nu ska jag klä på mig och åka ut till kusse för att föra över alla mina foton/filmer samt all min musik från den externa hårddisken. saknar min musik! hann inte med att göra det igår efter att allt var fixat, kom inte hem där ifrån förrän 01:30 inatt. :P men det var SÅ värt! 

I'm off, signar ut. 
xoxo, Alex.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vad bra att ni fixat det. Det är hur skönt som helst med snabb dator. Glöm inte att rensa fläkten också. :-)

2010-09-11 @ 19:13:38
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0