fuldans

innan ni börjar läsa så klicka här och kolla först. det är den absolut bästa sidan av mig. ;) och glöm inte att testa att klicka på dom olika alternativen under.

blogga var det, ja. hej på er! 
idag har jag jobbat, säkert till allas stora förvåning (sarkasmen flödar här för er som inte förstod det). jag behöver helg, BIG time! 

jag var på dansstudion i några timmar och hängde idag. jag kommer gå tre danskurser den här terminen. disco medel, disco avancerad och streetjazz. kommer bli fuckin' awesome! sen är det bara gymkortet som ska kirras också så är jag ready to go. 

det får nog räcka så för idag. har tagit min sömntablett och med tanke på att jag ser dubbelt nu så är det bara att konstatera att den börjar få full effekt. så dags för mig att gå till kojs, nattinatt på er! 

signar ut. 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0