busy woman

hej folket! 
här sitter jag och smiskar mig själv lite på stjärten för att jag inte har bloggat på länge. jag hoppas att jag har lärt mig en läxa. sitter även och bränner ner en massa ny murre som det är tänkt att jag ska ha i bilen när jag puttrar fram och tillbaks till jobbet varje dag. eftersom det är motorväg hela vägen och jag har en liten bil så låter bilen väldigt mycket när man kommer upp i hög hastighet. har dock kommit på att min strereo har en cool liten finess. när varvmätaren stiger och det börjar bullra mycket i bilen så känner stereon av det och höjer volymen en aning så att man ska höra musiken. coolt va? :) det tycker i alla fall jag. men å andra sidan så kan jag ju nada om bilar så kanske är det en vanlig finess hos dom flesta bilar, vad vet jag? 

nåja, murren är nu nerbränd på cd:n och jag borde väl börja göra mig i ordning för jobbet. har jobbat 13:00-20:15 hela den här veckan. det har varit annorlunda. skönt på det sätt att det är väldigt lugnt senare på eftermiddagen/kvällen, men jobbigt för det verkar som att alla elaka människor tycks slinka in på min linje. igår var det så många otrevliga människor att jag trodde att jag skulle bryta ihop. som ny så är det väldigt jobbigt när folk skriker på en. jag har visserligen all rätt att be dom dämpa sig, men oftast gör det dom bara mer förbannade. men jag har även rätt att lägga på om dom blir för otrevliga. nåja, staken kommer väl när man har kommit in lite bättre i det hela. vi har i alla fall grymt kul på jobbet, vi arbetskamrater emellan. jag gillar't skarpt. 

som sagt, jobbar ju till sen kväll så vet inte om jag kommer ha ork att blogga nåt ikväll eller om jag ens kommer ha nåt att blogga om, så vi får väl se helt enkelt. nu måste jag fixa till mig!


tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0