all the crazy shit I did tonight, those would be the best memories...

sitter och funderar på om en tvådagars var en bra eller idiotisk idé. grymt jävla kul är det, men att vara bakis och stupfull på samma gång är en galet knepig känsla. om du tänder på annorlunda, testa den.

det sitter ett fyllemongo i min soffa och käkar kebab. min tank går fortfarande på Donken. vad är det, typ 10h sen jag tankade på där? min mage gillar inte mig. den har vrålat på mig konstant i typ 2h nu, men jag har inte hört pga all underbar hög musik. jag gav den några redbull-vodka men det dög ju uppenbarligen inte. otacksamma jävel, bara det kostade mig 200:-, sen allt annat skit man har hinkat i sig har ju inte heller varit gratis. berättade jag att jag brände 700 spänn på systemet igår? antagligen inte eftersom jag inte bloggade igår efter att jag hade varit där, men kan ju vara kul att veta. helt sjukt. men ännu sjukare var det att vi drack upp allt igår kväll också. det säger väl typ allt om hur gårdagen yttrade sig och hur man mådde idag. varför man sen kommer på tanken att göra samma sak idag igen, det har jag inget vettigt svar på.

skulle inte ha festat nån dag den här helgen. ibland lyckas man. fy fan vad min säng är skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0