+-0

vadå söndag? vart tog resten av helgen vägen? herre jösses vad fort det går.

jag tog mig lite sovmorgon idag. när jag kollade på klockan så trodde jag den skulle visa 11-12 någonting, men jag vaknade visst 09:15. jag fattar inte hur jag lyckas. alltid när jag sover ut på helgerna så tror jag att jag ska sova bort halva dagarna för det känns som att det behövs, men jag verkar inte ha kvar den förmågan längre. nu är det upp tidigt som gäller. man borde väl få nog av det i veckorna när man ska upp till jobbet? tydligen inte.
igår kväll träffade jag Annis och Martina för första gången på länge. :D GUUUD vad jag har saknat dem! det var skönt att prata av sig lite. en hel del vilda diskussioner blev det också. det är ju det vi är bäst på. ;) vi kom fram till att vi gillar att diskutera. det är nyttigt att prata mycket, oavsett vad det nu må vara man pratar om. reflektera och dela varandras åsikter, det mår man bra av. det var så kul att träffa dem och jag saknar dem redan! hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång. :)
just ja, Sara färgade ju håret på mig igår också! det var lite lustigt för vi lyckades nämligen köpa en färg som vi tyckte såg fin ut men som visade sig vara exakt den färgen jag redan har. så efter att vi sköljde ur färgen så såg mitt hår precis likadant ut som innan, bara mindre utväxt. typ plusminusnoll. haha! hur lyckas man köpa sin egen hårfärg? lite tragiskt där. men hon fyllde i mina blonda slingor så de är mer markanta nu. trots att det typ inte är någon skillnad så är jag ändå nöjd. Sara har lovat att klippa mig också, och det tackar man ju inte nej till. Sara vännen, hon är fin hon! 

nu ska jag få arslet ur sängen, slänga på mig kläder och göra lite nytta. idag ska det storstädas! damn, I'm good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0