we're gonna keep dancin' after they all go home

aa, tja!

visst är det kul att jag anser mig själv vara för bra för att blogga? jajemen.
haha! nääh, skoja bara. sarkasmen flödade en aning. jag har faktiskt INGEN ursäkt till varför jag inte har bloggat. skulle tippa på att det var i helgen jag bloggade senast, om mitt lilla missöde där.

vad har hänt sen dess då?
jobb såklart.
mina ögon är fortfarande fucked för er som undrar. ringde sjukrådgivningen i söndags, skulle kontakta läkaren efter tre dagar om det inte hade lagt sig. and so I did. kom till läkarn igår och han var väl lite bekymrad. sa samma sak som dom andra, att det kommer dra sig tillbaka. det kommer dock ta ca 2 veckor, kroppen äter upp det. men det är ju typ som ett blåmärke fast på ögat, när det röda drar sig tillbaka kommer ögonvitorna bli blå/gröna. just nu är dom typ gula i kombination med det röda. jag ser ut som en one-man-freakshow, utan att överdriva. läkaren tyckte dock att vi skulle ta en massa blodprover för att se om jag har fått en blödning(?!). för all del, vräk ur dig något så lättsamt som "blödning" och låt mig vänta två dagar på svar. den där läkaren alltså, vilket jävla spån...

det här var för tre dagar sen, det är aningen lindrigare nu.


nu till det roliga: helgen!
imorn efter jobbet åker jag direkt till dansstudion för att fläta en massa hår ihop med Sara, för på lördag är det STOR tävling i Sporthallen. och då menar jag STOR! hela Sveriges dans-elit kommer vara på plats och tävla om pallplaceringarna och dom eftertraktade disco-kulorna. det är rikstävling i både disco och street så alla klasser är med och det kommer hålla på till sent på kvällen. kanske t o m inpå natten. jag och kameran kommer vara på plats framför dansgolvet. jag ska även hjälpa till med hår och smink för dom som behöver. kommer bli grymt! dans är verkligen livet, och tävlingarna är dom stora höjdpunkterna.

TAGGA TILL TUSEN!!! <3


nu ska jag ta ett chillpill och varva ner innan jag går och lägger mig.
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0