music make you lose control

tjenare folket!

vem har haft en super helg? this fucker right here! jajemen.

en lördag i Sporthallen. dans, musik, prickar, pallplaceringar, discokulor. dessa små underbara ord som för vissa kanske inte betyder ett skvatt, men som för en tävlingsdansare är ljuv musik för öronen. en mycket bra tävling var det, alla kämpade verkligen på superbra! alltid lika givande bara att vara med, stå och titta, skrika och peppa alla duktiga tävlingsdansare på dansgolvet. hela Sporthallen sken upp i lördags. inte bara för alla fina dansdräkter klädda med strass utan även för all stjärnglans och utstrålning som dansarna bjuder på! underbart att se, verkligen. jättekul att få vara där, hjälpa till att sminka och bara få se alla göra det dom älskar mest.


såhär snygg blev Julia när jag var klar med henne. POW!

vill gratta alla duktiga Let's Move:are för deras grymma insatser och för alla prickar och pallplaceringar. ett x-tra stort grattis till Jonna Ohlsson som sopade golvet med hela sin klass, tog hem hela skiten och gick upp i SuperStar! en värdig 1:a plats indeed.


grym tös detta!

för övrigt skitstarkt jobbat av mig och sitta här och drömma mig bort och inte göra mig i ordning för att åka till jobbet om 15 min. inga lökpass denna vecka, 11:30-20:15. vi kör hårt! ;)

tja'rå!


Kommentarer
Postat av: wans

Najs!

2010-11-10 @ 13:02:38
URL: http://johanwansulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0