jag älskar mitt liv, jag älskar mitt liv, jag älskar mitt liv...

vissa dagar måste jag verkligen intala mig själv det. idag var en sån dag. bara jag öppnade ögonen så kändes allt bara sååå jävla fail, och inget hade ens hunnit hända. jag kände mig bara så förbannad medsamma jag vaknade. antar att det är så det blir när Alex inte får festa på en fredag som hon är van vid...

men snart blir det ändring på det, jajemen. jag säger bara: 27:eeeee! det är visserligen en lördag, men anywho. 3 vrålsnygga brudar, och så jag då(ha ha). allt kan hända, ingenting är omöjligt. vi har i alla fall alla förutsättningar för en awesome evening. jag skulle bli riktigt förvånad om det blev annat, since it's what we do best.
sen har vi ju den 4:e då, som jag ännu filar på och försöker få ihop. Eskilstunas största klubbkväll på Lokomotivet. kan bära eller brista? Martina kanske är på, om det är några bra dj:s dvs. hur jag nu ska veta vad som klassas som bra i hennes lilla psych-trance-värld. :P det blir nog bra! det ska i vilket fall som helst vara 7 dj:s, varav 2 av dom är från Stureplan. dom borde ju inte vara helt kassa.
sen har vi ju den 10:e också! :D herregud vad jag har och se fram emot. då är det Harry's som gäller. dansdansdans, mhm. fan vad grymt, nu blev jag lite glad! dags att byta ämne innan jag blir allt för upphetsad.

idag har jag varit så oförskämt överambitiös att jag har hyrt en gör-det-själv-hall och vänt ut-och-in på Clion. (hej, jag missbrukar bindestreck!) bra blev det, hur som haver. ren så in i bomben, både ut- och invändigt. tvätta utsidan är ju en sak men jag dök in och gick loss med dammsugaren ordentligt där inne. luktar gott.

från det ena till nåt helt annat: hur FAN kan man forma en tvål såhär?

jag har sagt det förr och jag säger't igen: asiater är fan övernaturliga. det skulle inte förvåna mig ett dugg om det visade sig att dom är utomjordingar.

nä, nu ska jag och mitt feta arsle surfa vidare i cyberspace.
tja'rå!

Kommentarer
Postat av: A-K

Jag är förmodligen hemma den 4:e, så då kan ju jag också hänga på. :-D Awesome!

2010-11-21 @ 13:58:08
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: Alex

åh baby, YAAAY! :D

2010-11-21 @ 21:37:02
URL: http://boijeving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0