hahaha!

"penis- och klimakteriebesvär drabbar många kvinnor"...

aa, det var vad jag hörde. men man hör väl vad man vill höra, I guess.

"PMS och klimakteriebesvär drabbar många kvinnor" var dom korrekta orden.
passar lite bättre när man tänker efter, ey? undrar om detta är ett bevis på hur desperat man är. jag vill säga nej, men jag gillar inte att ljuga. let's leave it at that.

tror det börjar bli dags för mig att runda av. visst, det är lyx att ha sovmorgon hela veckan och inte börja jobba förrän 11:30...men så jobbar jag ju till 20:15 också, så jag känner att det blir lite plusminusnoll där. men inte fan klagar jag, jag är en glad jävel som alltid.
jag har även en träningsvärk som inte är av denna världen, och tacka fan för det så som jag kämpade på gymmet igår. jag gick/joggade 10 min och sprang 10 min(om jag andades efteråt är en annan femma), sen körde jag styrka i 1h. och inte sådär bekvämt, lättvikt utan mer som "hej-jag-kör-tills-jag-dör-och-mina-lämmar-trillar-av" typ av styrka. så om jag inte hade haft träningsvärk idag hade jag inte bara varit besviken utan även deeply disturbed. jag förtjänar att ha ont. JAJEMEN!

nu ska jag inta soffan och förmodligen även somna där. älskar att somna på soffan framför tv:n för att sen vakna mitt i natten och förflytta sig till den gudomligt sköna sängen. bara för att jag har sovmorgon. gillar't.

tja'rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0