"du har plats 119 i kön..."

visst är det kalas att ringa försäkringskassan? den här gången fick jag åtminstonde plats 119, förra gången var det plats 156. det går framåt! nu är det i alla fall gjort och förhoppningsvis dröjer det ett bra tag innan jag behöver kontakta dom igen.

så, hur är läget? jo tack, ska väl inte klaga. gymmade idag, vilket jag ska göra varje dag den här veckan utom fredag eller lördag. har inte bestämt vilken dag jag vill ha ledigt än, väntar med att bestämma det tills jag vet vad som sker i helgen. duktig är jag i alla fall som har kommit igång med träningen igen. och nu är det stenhårt som gäller, inget annat tillåtet.

om jag ska berätta vad som hänt sen sist då.
i fredags åkte jag hem från jobbet och var mentalt inställd på alkohol. det blev mjölk. det blev en lugn fredag vilket jag inte är så van vid. lördagen blev desto livligare. först var det gym, sen blev det en spontanis till Filial på kvällen. förfestade med Sara, Jonte och Towe innan vi satte oss i taxin mot krogen. det var tydligen gaykväll men kul hade vi ändå! en och annan shot och sen var det dansdansdans, just the way we like it.



resten av veckan då? tja, det blir väl jobb, gym, jobb, gym, jobb, gym och jobb. och så lite gym. jajemen!
kanske hörs imorn.

pöss & kläm!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Du är så duktig! Heja, heja! :-D Snart ses vi. Jag längtar!

2010-11-17 @ 18:01:08
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: Alex

me 2! vi vill ha den 27:e typ bums! komsikomsi, kisskiss! ;)

2010-11-18 @ 12:51:08
URL: http://boijeving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0