kära hjärtanes!

jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min bloggfrånvaro, det har inte alls varit meningen. jag har varit påväg att skriva vid ett flertal tillfällen men har alltid lyckats komma på något som varit viktigare för stunden. det har hänt ganska mycket faktiskt, så tyvärr kommer jag ju inte kunna skriva om allt för jag kommer helt enkelt inte ihåg allt.

jag är stolt över mig själv som har hållit vad jag lovat och ätit havregrynsgröt till frukost alla vardagar. jag har till och med (jag kan knappt tro att jag skriver det) kommit att smågilla det. jag var påväg att äta det i helgen också, men eftersom det kalasades ganska hårt i fredags så utgick frukosten helt och hållet på lördagen. magen var inte på min sida, om man säger så.
på tal om festen så kunde det inte ha blivit bättre. jag hade så sjukt roligt med alla underbara vänner! först var det ju release-fest på Carlings. det var ju lite VIP och jag hade turen att bli medbjuden av Patrik och Annis. :) skönt folk vällde in, många gamla godingar blev det. just i fredags tror jag att vi alla var på alldeles extra peppat humör för det röjdes som aldrig förr! vi satte även en helt ny standard på Raw, det var party-mode på högsta tänkbara nivå från början till slut. det dansades, studsades, brottades och självklart bjöd grabbsen på ett och annat luftgitarr-solo såklart. bandet spelade ju också såklart! det var ju TRAKTOR som hade release-festen eftersom dom ska till att släppa ny skiva. dom var rätt bra ändå. det var ett jävla pådrag! natten avslutades på ett lite udda sätt som jag inte riktigt kan sätta fingret på, men det får man väl bjussa på antar jag.



två mongon - jag och min allra bästaste vän, Anna-Karin. :)

nu sitter jag framför tv:n och kollar på 2½ Men och äter mammas hemmagjorda kanelbullar. inte alls fel, enligt min mening. nu känner jag dock att blogg-inspirationen håller på att avta, så jag rundar av här och så återkommer jag helt enkelt när inspirationen kommer åter.

signar ut!
xoxo, Alex.


Kommentarer
Postat av: Weronica

Det låter som att du hat haft en grym helg. Kul! :) Hoppas du mår bra! Kram.

2010-05-11 @ 20:46:01
URL: http://werre.se
Postat av: Anna-Karin

Yeeey, vilken rolig kväll det var! :-D Alla borde ha varit där!

2010-05-12 @ 17:15:33
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Blogga'rååå!

2010-05-18 @ 15:51:42
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: alex

jaja, jag ska! mammaaa! ;)

2010-05-19 @ 14:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0