I feel good!

hej på er! 

jag har gått till och från hela dagen och nynnat på en och samma låt. "I feel good! (nana nana nana na) I knew that I would'ah!". jag har ju uppenbarligen fått den på hjärnan, men jag vet inte hur. jag har inte hört den på evigheter och så helt plötsligt bara dök den upp. normalt sätt så brukar jag bli frustrerad över att få en låt på hjärnan, för det är ju så förbannat svårt att bli av med den när den väl har satt sig. men den här gången så gör det mig inte så mycket, för jag mår faktisk bra just nu. vilket är att säga väldigt mycket med tanke på hur jag har mått dom senaste månaderna. allt har varit kaos, men jag börjar se en liten glimt av ljus i den väldigt långa tunneln. jag börjar smått komma tillbaka till mitt gamla jag och mina gamla vanor och det känns jätteskönt. jag har en bit kvar, men bara att känna att det börjar ge med sig hjälper lite extra. jag har längtat efter den dagen. det har varit några väldigt intensiva månader. jag blev ju lite tagen på sängen så att säga, eftersom det slog till så hårt. det har slagit till hårt förut, men aldrig med den intensivitet som varit denna gången. det har verkligen inte varit någon dans på rosor, det kan alla i min omgivning bekräfta. men det här kommer att lösa sig, det vet jag. om jag får bestämma, och det får jag. 

"blablabla" tänker ni säkert nu, så jag ska gå över till något annat. :) 

idag har jag varit i K-holm, igen. farmor var väldigt trött efter operationen, men hon hade inte ont. farfar och jag hade köpt med oss färska jordgubbar som vi satt och snaskade på. det var mycket smaskigt. innan vi åkte och hälsade på farmor så lagade jag och farfar chili con carne, vilket alltid gör mig glad. såhär smarrigt såg det ut: 



och så passar jag väl på att slänga in en bild på mig själv också, eftersom det är min blogg. för er som undrar hur jag ser ut om jag inte gör nåt åt mitt hår mer än att föna det efter dusch så har ni svaret här: trasselsudd! :P 



nu ska jag dra vidare, så vi ses! 

signar ut.
xoxo, Alex.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Åååh, trasselsudd

Åh, trasselsudd

2010-05-26 @ 21:37:31
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: Weronica

haha, trasselsudd. Påminner om ett gammalt barnprogram, eller är jag helt ute och cyklar? :P

2010-05-26 @ 22:57:34
URL: http://werre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0