det rullar på...

ja, som ni ser så gjorde jag det lätt för mig och slaffsade upp den gamla designen tills den nya är klar. försöker som sagt få den nya bloggen på fötter, och jag hade tänkt börja på den nya designen imorn. får passa på nu när man är ledig från jobbet. tacka vettja påsklov! jag går inte i skolan men tack vare mitt jobb så har jag också turen att få njuta av lite ledighet. och tro mig, den kunde inte komma lägligare.

om ni har några åsikter, vad som, så är det bara att slänga in en kommentar. ni får gärna komma med tips om vad ni tror skulle passa på den här bloggen rent designmässigt. ni som känner mig vet ju vad jag gillar och speciellt vad som passar mig så det är ju ett bra tillfälle att få säga sin åsikt. feedback är alltid kul!

nu ska jag dricka mitt te innan det blir kallt, men vi ses snart igen!

signar ut.
xoxo, Alex.

Kommentarer
Postat av: Anonym

testing testing

2010-03-30 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0