times like these

I am a one way motorway 
I'm a road that drives away and follows you back home 



har jag sagt att livet är bra just nu? :) jobb, vänner, sommar, massa kärlek. klart som fan man gillar't. life is GOOD, my friend! high on life skulle man kunna säga. midsommar var härligt. god mat, gott att dricka, gott sällskap. det kan liksom inte slå fel. jag hade en skitkul afton! min bästis Annis var med såklart, hela vägen. :D nåt som också var sådär hejdundrans bra var att jag fick träffa min man igen! det var alldeles för länge sen, om jag får säga vad jag tycker. och vilken välkomstkram jag fick sen! jag och mannen snackade i mobilen när jag och Annis gick mot festen för vi behövde vägledning till lägenheten där dom var. "kom till den där busshållsplatsen" varpå jag kollar fram och ser den ca 20 meter längre fram. och när vi nästan var ända framme, vem hoppar inte ut ur busken om inte mannen i mitt liv! båda kastade mobilerna åt sidan och skrek samtidigt som vi började springa mot varann för att förenas i en stor, varm, efterlängtad kram. sjukt vad jag hade saknat dig mannen! sen var det bara in och köra igång, även om Annis och jag redan var igång. det är vi ju alltid. I'll go wherever you will go, right? ;) 

tja, blev väl inget märkvärdigt av det här egentligen. måste dock runda av, det är en arbetsdag imorn också. kolla bilderna från midsommar här

signar ut! 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0