stupido!

aa, tja! 
idag lyckades jag låsa mig själv ute. det är andra gången sen jag flyttade in här, så det är inte så farligt ändå. men bäst av allt hade det såklart varit om jag kunde låtit bli helt och hållet. jag skulle ut och hämta en plastpåse i bagageluckan på bilen och tog bara med mig bilnycklarna ut. i samma ögonblick som jag sopade igen dörren och den gick i lås så kom jag på vad jag precis hade gjort. "fuck! vad gör jag nu?" var min första tanke. inga hemnycklar, ingen mobil, bara bilnycklarna. det var bara att sätta sig i bilen och åka hem till mamma och hämta reservnyckeln. det löste sig ganska snabbt med andra ord. 
nu ligger jag i soffan och kollar på "Knocked Up". jag är helt slut i huvudet. lär nog somna såfort jag har publicerat det här inlägget. imorn måste jag till den där förbannade fotografen så jag får min jobbfotolegitimation. sista chansen, måste ha den på måndag. 

naah, nu orkar jag inte mer. det får räcka för idag. 

ps. längtar fortfarande sönder till lördag. ;D 

signar ut! 
xoxo, Alex.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Det är lite knepigt med den där sortens lås som du har.

2010-06-18 @ 21:59:07
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0