skrattretande

the asskissing has officially begun. and I find myself sitting in the background, smiling. 



Martinas lilla kub-fisk får symbolisera "the ass-kisser", även om det inte är den vi menar i det här fallet. 

det är verkligen skrattretande, och så uppenbart. fjäskandet är igång, big time. jag kan inte hjälpa att skratta, det är ju så härligt. pinsamt på samma gång, men man kan ändå inte rå för att gilla det. alla gillar väl lite gammalt hederligt fjäsk. speciellt när det är så genomskinligt. saker man säger och gör, tror man är diskret när det fullkomligt lyser om en. I like it. 

jag finner mig själv en aning stressad. konstaterade precis att jag kanske inte har tid att blogga egentligen, men ändå så sitter jag här. det känns som att det är mycket på G just nu. mycket bra. jag har aldrig tyckt mig vara en person med många järn i elden, men just nu så kanske jag ändå är just det. det tål att tänkas på. 

helgen var över alla förväntningar. fest med både släkt och oslagbara vänner. can't say no to that! en del bilder på kalajset blev det också, måste bara göra en rensning först. men dom kommer dyka upp på foto-bloggen, det lovar jag. 

igår var det soldyrkan och grill-chill. det blev även en s.k. "doggy-walk". ja, jag mår bra! 

jag tror att jag får återkomma lite senare för jag har mer att berätta om sånt som varit, men det går inte ihop med stressen jag känner just nu. MÅSTE ner och hämta min jobbfotolegitimation innan jag ska träffa Helene. kommer tillbaks sen! 

signar ut.
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0